dinsdag 28 oktober 2008

Dutch Dare - kerstkaartje gemaakt


'k Heb net een leuke site ontdekt, waarop ze steeds uitdagingen zetten voor het maken van een bepaalde kaart. Omdat ik toch ook nog wat kerstkaarten wil maken heb ik me er aan gewaagd. Je moest uit verschillende technieken er 3 uitzoeken en hiermee een kaart maken.
Ik heb gekozen voor; distressen, naaien en stempelen
Wat heb ik ervoor gebruikt;
* groen cardstock
* My Mind's Eye papier Snowed in Stripes
* edge distresser
* versa color 'pinecone' inkt
* naaimachine en rood garen
* stempel
* stickels fruit punch

5 opmerkingen:

Natasja zei

Hele mooie kaart geworden.Mooie stempel ook.
grt natasja

Chantal zei

Je bent ook lekker op dreef he?
Leuk kaartje

ScrapEnjoy zei

Wat is het een erg leuk kaartje geworden, super.

vr.gr. Lilian

Je@net zei

Mooi kaartje Wiebine!!

Eveline zei

Leuke kaart.
Eveline.