donderdag 28 januari 2010

Book Of Me voor Rowan

Op het Scrapotheekforum doe ik mee met een Book Of Me, ik maak hem voor Rowan. De bedoeling is dat ik er ook één voor Sander ga maken, maar eerst deze maken. Ze zijn al met de B bezig, dus nog even doorwerken. We krijgen ook bij de letter, een uitdaging, dus bv. scrap met bepaalde kleuren, gebruik papier met stippen etc. Dit is de voorkant van het boekje, hij kan dicht met het touw (lekker stoer) en ik ben nog op zoek naar een drumstel-bedeltje om eraan te hangen. (heb ik inmiddels eraan hangen)
Ik ben met de 1e bladzijde bezig, dat wordt de A van Appelmoes, zodra hij klaar is, laat ik hem natuurlijk zien. Hij heeft trouwens zelf het papier voor de voorkant uitgekozen.

4 opmerkingen:

Boukje zei

Prachtige voorkant al Wiebine! Mooie kraftlook en mooie kleuren!!
Groetjes Boukje.

Marian zei

wát een leuk idee,Wiebine!En moet dan écht het hele alfabet?Wauw..dat word nog een hele klus..veel plezier ermee,

lieve groet,Marian

Kitty zei

Mooi en stoer boek wordt dat zo te zien! En dik ook waarschijnlijk ;)

Lenet zei

dit ziet er al heel leuk uit.