zondag 5 september 2010

Gister wezen croppen bij Anneke in Eext




Wat was het supergezellig gister zeg, we zijn met zo'n kleine 20 meiden wezen croppen in Eext bij Anneke. Wat had ze het goed voor elkaar zeg. 's Ochtends een workshop van Annemarie met haar Promarkers en 's middags een demo van Anette over distress inkt en wat je daar allemaal mee kunt doen. Tussen de middag een heerlijke lunch (prima verzorgd Anneke). Nog bedankt voor het rijden Klaske, ik vond het erg gezellig om samen met jou en Charlotte er heen te gaan. Ik heb niet veel zelf gemaakt, maar wel heel veel inspiratie opgedaan.

3 opmerkingen:

Klaske zei

leuke foto's, haha! vond het echt bere-gezellig, ook het reallife zien van medeforummers was erg leuk. Voor herhaling vatbaar!

ennuh, over dat rijden: graag gedaan! vond het maar al te leuk en gezellig onderweg!

Wendy Schoonhoven zei

Wat ziet dat er gezellig uit zeg, leuk. Groetjes, Wendy.

Judith zei

Dat ziet er gezellig uit, Wiebine. En wat heb je toch prachtige kaarten gemaakt, ben te lang al niet meer op je blog geweest. Heb ik me eigenlijk al aangemeld als volger? Ga ik anders direct doen.
Groetjes van Judith