donderdag 28 juni 2012

Scraploterij juni Scrapotheek-forum

Op het Scrapotheek forum hebben ze een Scraploterij georganiseerd. Je moest 5 nummers opgeven (van 1 t/m 10) en aan ieder nummer hangt een opdracht.
Ik heb 3 opdrachten kunnen doen van de vijf, wat ik op zich al mooi vind. Ik was nog bezig met een 4e opdracht, maar dat gaat me niet meer lukken op tijd, maar hij komt er nog aan !!
Opdracht nr. 2 lift deze layout;



en dit is wat ik ervan gemaakt heb, met 2 foto's van Sander die steeds z'n hoofd wegdraait om maar niet op de foto te hoeven, maar moeders houdt vol natuurlijk en .... Snap, ik heb je !



Opdracht nr. 3 maak een layout m.b.v. deze sketch;



en dit heb ik ervan gemaakt met een foto van een forumdag van het SNN forum !



Opdracht nr. 5 HART
Het hart op deze layout heb ik gezien op het blog van Birgit Koopsen, ik heb hem iets anders gemaakt, maar het idee is van haar.


Ik vond het super leuk om mee te doen, zo kom je toch lekker even aan scrappen toe !

9 opmerkingen:

Els zei

ERg leuke creaties heb je weer gemaakt en de lift is ook zo mooi geworden. Groetjes Els

Ria zei

echt super gaaf, de schets die je gebruikt hebt is ff opgeslagen !!!( bloos)

groetjes Ria S. die zich kapot schrok toen ze je blog opende en haar eigen gezicht daar tegen kwam, maar wel een leuk idee Wiebine !!!

lieve groetjes Ria

Klaske zei

leuk geworden Wiebine!

Boukje zei

Mooie layouts heb je gemaakt, leuk die cirkels bij de bovenste!
Groetjes Boukje.

Muuske zei

Hallo Wiebine
Mooie LO heb je gemaakt vind het hart heel apart mooi gemaakt.groetjes Margo.

Corry zei

prachtige LO's heb je gemaakt Wiebine , super

Heidie zei

wat een mooie lo's heb je gemaakt.

liefs Heidie

Annemarie zei

Je hebt supermooie LO's gemaakt Wiebine!
Groeten Annemarie

Brendaxx zei

Ik vind ze stuk voor stuk ontzettend mooi!!
groetjes,Brenda