zaterdag 5 januari 2013

Creative Jump Start 2013 #1

Vanochtend heb ik mijn zus opgehaald en samen hebben we de 1e video van Creative Jump Start 2013 gezien en met de techniek een kaart gemaakt ! Het was super gezellig !

Voor als je de video niet hebt gezien, de techniek is heel simpel; je neemt een craftsheet is doet daar een paar stukjes (ongeveer 10 cm per stuk) dubbelklevend plakband op. Daarna haal je van elk stuk een klein stukje af, zodat de klevende kant 'bloot' ligt. Hierop doe je wat embossingpoeder en deze ga je verhitten met je heattool. Hierna haal je weer een klein stukje tape eraf en doe je een ander kleurtje embossingpoeder erop, weer verhitten met je heattool. Zo krijg je een leuke kleurrijke strook. Hetzelfde heb ik ook met dik tape van de Action gedaan (dat zijn de 3 vierkante stukjes onder aan de kaart)

Met deze strookjes heb ik de rand om mijn kaart gemaakt. Je kunt er ook een frame van maken bijvoorbeeld.

Morgen met de 2e video aan de slag !

7 opmerkingen:

Sabine zei

Leuk idee Wiebine, en het is een leuk kaartje geworden. Liefs Sabine

Els zei

Geweldig Wiebine wat is dit leuk zeg. Op deze manier kan je dus ook heel veel variaties maken.Een beetje mozaïeken lijkt het wel.
Fijne zondag en groetjes, Els

Kitty zei

Leuk Wiebine!

Alexandra zei

Heb me ook aangemeld, bedankt voor de tip.
Een heel leuke kaart heb je gemaakt met deze techniek.

Alida zei

leuke kaart en ik wil er ook nog mee aan de slag, superleuk idee.

Boukje zei

Leuke techniek om eens te proberen!
Groetjes Boukje.

Jacquelien zei

Mooi! Moet ook de video's nog bekijken, zo te zien staat er erg leuke inspiratie op ;-)