dinsdag 7 maart 2017

Scrapweekendje weg !

Vorig jaar zijn we (wegens omstandigheden) niet geweest, maar dit keer toch heerlijk een weekendje weg geweest samen met Jetty, Annemarie, Linda en Tynke. We zijn naar het huis van oom Henk en tante Anneke geweest in Elim. Het is een meer dan 100 jaar oude boerderij waar ze zelf wonen en waar oom Henk zijn atelier heeft met prachtige schilderijen.
Op de foto zie je de boerderij en helemaal rechts daarvan is het huisje waar wij hebben gelogeerd. Brr... het was wel onwijs koud. Ik had een dekbed mee en heb er vrijdagnacht een deken overheen gedaan, maar nog koud gehad, zaterdagnacht heb ik er nog een deken bijgedaan en mijn sokken aangehouden en toen was het beter. Dus, mochten we weer een keer hiernaartoe gaan, niet te vroeg in de tijd, of nog wat dikkere dekens meenemen. Maar het was super gezellig hoor !
 
 
Zondagmiddag zijn Jetty en ik nog even een blok om geweest, het was mooi weer, dus ook nog even wat vitamientjes op de huid en ook nog eens een cache gevonden, waar ze 's vrijdagmiddag nog naar gezocht had. Voor oom Henk en tante Anneke had Tynke een mand vol met allemaal lekkere dingen geregeld, uiteraard bij Bakkerij Nico & Aeltsje (haar ouders) en we hebben alle 5 een persoonlijke kaart gemaakt voor ze, wat ze zeer waardeerden. Van die kaart heb ik helaas geen foto gemaakt.
 
Zaterdagavond kwam ik pas in de 'mood' en vanaf toen ging het wel lekker. De onderstaande kaarten heb ik gemaakt.



 
 
 
Zaterdagavond hebben we een art journal gemaakt. We kregen 8 opdrachten van iemand van een facebookgroep en voor iedere opdracht heb je dan 10 minuten de tijd. Deze art journal pagina heb ik gemaakt. Erg leuk om te doen en door middel van de opdrachten krijg je voldoende inspiratie om wat leuks te maken. Echt wel voor herhaling vatbaar.

Het was een super leuk weekend,
bedankt voor het kijken weer en ik vind jullie berichtjes altijd erg leuk om te lezen.
groetjes!!

Geen opmerkingen: