zaterdag 13 mei 2017

Canvas

Eindelijk na lange tijd weer eens een layout gemaakt, op canvas. Allereerst heb rechtsboven met structuurpasta en een stencil, vlinders aangebracht (hopelijk kun je het op de foto zien) daarna de canvas bewerkt met bruine en witte verf en hierop heb ik met distress oxide (broken china en cracked pistachio) gespetterd. Met een tekststempel en donkerbruine inkt de tekst op de achtergrond gemaakt. Als je de stempel gewoon in de hand neemt en niet op een blok doet, kun je mooie afdrukken maken, die niet zo strak zijn. Daarna heb ik een aantal bruine tags bewerkt met de distress oxide en hierop heb ik met embossingpoeder van WOW (earthtone pepper) een bloemenstempel gebruikt, een tekststempel en twee vlinders gestempeld. Geeft een leuk effect.

Daarna de foto's gemat op wit en nog een keer op een stuk papier dat ik ook bewerkt heb met de distress oxides. Daarna de canvas versiert met bloemen (ja, ja.. ik heb ze wel) en nog afgewerkt met links mijn nieuwe stansen van Tim Holtz (wildflowers) en rechts de ringenstans. Voor de kleur nog een fotostrip onder de foto's langs gedaan.





Op de foto staan Sander met z'n vriendin Lysanne. Morgen geef ik de canvas haar, ik hoop dat ze hem mooi vindt.
,
Wiebine

3 opmerkingen:

Kitty zei

Ik vind het echt een ge-wel-di-ge!!! canvas, Wiebine, supermooi! En bedankt voor de beschrijving!

Boukje zei

Mooi gemaakt, leuk om te lezen wat je allemaal gedaan hebt!
Groetjes Boukje.

Marjolijn van Elsberg zei

Wat gaaf en nu heb ik een heel leuk liedje in mijn hoofd. Van de Turtles. Happy together!