zaterdag 10 november 2018

Minialbum Sem

Sander en Lysanne hebben sinds kort een kitten, Sem. Omdat Lysanne jarig is geweest heb ik een minialbum van Sem gemaakt voor haar. De foto's heb ik stiekem van Sander via de app gekregen.

Het papier dat ik heb gebruikt is van Craft O Clock, My Ik Cat Friend (Pools merk)

Toen ik eraan begon (ik begin altijd te laat met zoiets, zodat ik direct in de stress schiet) dacht ik dat ik nooit voldoende had aan 1 paperpad. Toen ik er 's nachts niet van kon slapen heb ik (midden in de nacht) toch nog maar een paperpad erbij gekocht. Achteraf had ik toch genoeg gehad .

Ik heb een album gemaakt met in de rug 4 eyelets. Ik heb 2 katerns gemaakt, die met een lintje door de eyelets gaan en aan de buitenkant geknoopt zijn.



















Ik ga met mezelf afspreken dat ik een volgende keer wat eerder begin, zodat ik wat relaxter aan zo'n project bezig ben, maar heb er wel plezier in gehad hoor!

groetjes, fijn weekend,
Wiebine

6 opmerkingen:

Ria zei

Maar het is echt een super gaaf cadeautje geworden en ook heel mooi papier zo.
xxx Ria

Boukje zei

Dat was een leuke verrassing voor Lisanne, mooi gemaakt!
Groetjes Boukje.

Kitty zei

Spreek jij dat maar af met jezelf hoor ;P. Heel herkenbaar :)
Het is een schattig boekje, mooie kleuren ook. En dat tweede pakket papier komt vast nog wel eens van pas.

Annerieke zei

Wat een gaaf albumpje Wiebine! Mooi papier en leuke details en wat een lief beestje zeg, een schatje! Maar ohhh….'s nachts niet kunnen slapen van je hobby, moet je niet te vaak doen hoor ;-).

Margot zei

Superleuk album! Zo grappig al die katjes die door het boekje heen wandelen en ook de zwarte kat met witte tekst is gaaf zeg!

Annemarie zei

Wat een superleuk boekje Wiebine! Mooi papier ook.