zondag 28 april 2019

Queen of the day (in mijn nieuwste aanwinst/art journal)

Op de Art Specially heb ik een echt art journal gekocht, mijn 1e echte van Art by Marlene, het handige van deze art journal leek me de ringband, zodat je je werk eruit kunt halen als je het maakt en als het klaar is, terug kunt doen. Dus geen doorlekken meer....

Ik heb het A5 formaat gekocht, even kijken hoe me dat bevalt. De 1e pagina heb ik enkelzijdig gebruikt, die vond ik eigenlijk al best groot eens kijken of ik een volgende keer 2 pagina's naast elkaar kan gebruiken, wellicht leuk voor een collage of zo.

 
 
Allereerst met een stencil en paste aan de slag gegaan om een leuke basis te krijgen. Hierna stukken muziekpapier geplakt en daarna met verf en water aan de slag gegaan. Hieroverheen wat gesso en witte verf gedaan. Nog wat gestempeld en een leuke digi stamp van Vera Lane ingetekend met aquamarkters van Spectrum Noir. Ik heb haar laten staan op een stukje washi tape en de tekststempel heb ik op wit papier gemaakt, om hem wat op te laten vallen.
 
Ik vind het een leuke 1e pagina geworden.
 
Op een forum krijgen we iedere 2 weken een opdracht van Ellie om een art Journal te maken, dit keer was het; Koningsdag!! dus haal daar je inspiratie uit. Na een aantal keren te hebben overgeslagen, ben ik dit keer weer lekker losgegaan met bovenstaande art journal als resultaat.
 
bedankt weer voor het kijken,
Wiebine

2 opmerkingen:

Kitty zei

Supergave pagina Wiebine!

Gerrittina zei

Wat een mooie AJ! Die achtergrond is echt te gek.