donderdag 19 december 2019

kadootje voor mijn collega Jose

Omdat mijn collega vandaag voor het laatst was en ze voor een half jaar gaat reizen met haar gezin, heb ik een boekje voor haar gemaakt, waarin ze al haar belevenissen in kan schrijven.

Ik heb een schrift bij de Action gekocht en de voorkant bewerkt met verf, inkt, pasta etc.
Dit was het eerste exemplaar, maar vond ik toch niet leuk genoeg;
 
 
Dus een nieuwe laag eroverheen gedaan en verder gegaan;

 
 
en dit is het eindresultaat geworden, zo blij dat ik gewoon een nieuwe laag eroverheen heb gedaan en verder ben gegaan. Een tijdje terug, had hij in de prullenbak gelegen.

 
Ze was er erg blij mee, dus mijn doel is bereikt!

2 opmerkingen:

Kitty zei

Nou dacht ik toch dat ik hier al iets geplaatst had... Hoe dan ook, ik vind het een zeer geslaagd cadeautje, echt gaaf!

Anneke zei

Ja heel mooi! Die eerste versie vond ik anders ook al geslaagd, mooie kleuren!