vrijdag 14 februari 2020

2 kaartjes gemaak met digistempels van Vera Lane

Vandaag weer mijn vrije vrijdag gehad. Eerst mijn bureau maar eens opgeruimd, het was zo'n bende en daarna bezig geweest om 2 kaarten te maken. De eerste stempel had ik al tijdens de wintersportvakantie ingekleurd, de 2e heb ik vanmiddag gemaakt, zo lekker relaxed vind ik dat. De achtergrond is gemaakt met de gelliplate en hierop heb ik wat stempels gestempeld in een zelfde kleur.

Wat vind je ervan?

De linker is voor een vrouw die ik ken van een forum, zij heeft borstkanker gekregen en is bezig met chemo, gelukkig helpt het, want de tumor is gekrompen, dus even een kaart om haar op te vrolijken. De rechter kaart is voor een scrapvriendin die een hele moeilijke periode heeft nu.

Weer bedankt voor het kijken en ik beloof dat ik wat vaker creatief bezig zal zijn.
groetjes,
Wiebine




Geen opmerkingen: