zondag 17 mei 2020

Orchidee

gister met 4 scrapvriendinnen via skype gecropt. Als we dan niet lijfelijk bij elkaar kunnen zijn, dan maar online. Het was erg gezellig. Ik ben bezig geweest met de challenge van Petra de Vroege, mooie heldere kleuren en ik zag een foto van een orchidee. Ik liet hem Lysanne zien, ze was gister bij ons, ze vond de orchidee zo mooi en vertelde dat ze immers een tattoo hiervan op haar rug heeft. Ze had de tekening nog wel op haar laptop. Zo ontstond het idee. Ik heb eerst een achtergrond gemaakt met distress inkt en mijn nieuwe potje distress glaze gebruikt. Als je goed kijkt zie je wat ronde vormen die zijn bewerkt met distress glaze en blijven helder. Daarna de bloem uitgeprint, overgetrokken en ingekleurd met distress inkt. De tekst heeft Lysanne ook opgezocht.


Geen opmerkingen: