maandag 27 juli 2020

lekker zitten klooien

Sinds afgelopen donderdag hebben we vakantie. Eerst 2 nachtjes in Delft geweest, wat een prachtige stad. Heel veel bekeken en gelopen, de Nieuwe Kerk ook de kerktoren beklommen, de Oude kerk bekeken, eens stadswandeling gedaan en naar het huis van Vermeer geweest. Veel terrasjes gepakt, kortom heerlijke dagen gehad en een goed begin van de vakantie.

We zouden naar Croatie gaan, maar vanwege Corona hebben we dat afgezegd. We durven het niet aan om Nederland uit te gaan.

Nu dus lekker thuis en dat is geen straf hoor, heerlijk wat gekliederd vandaag. Zo nu en dan even buiten zitten, vanmiddag nog even leuke visite gehad van Linda en haar kids Elin en Fieke, zo leuk dat dat nu gewoon even kan.

Revlie Schuit geeft een gratis proefles weg. Deze les is onderdeel van haar online workshop "waterverf in je art journal". Misschien ga ik me hier wel voor aanmelden.
Dit heb ik er van gemaakt;

En op de facebook pagina van JOPS Kunst Kroeg was vanmiddag weer een filmpje van Kim Duiveman. Neem een pagina uit een tijdschrift met scheur deze in stukjes. Leg ze nu op je papier en kijk ernaar. Wat zie je? ik zag een vogeltje! deze heb ik in mijn kleine boekje (15 x 11 cm) gemaakt.



Bedankt weer voor het kijken en een hele fijne vakantie!


2 opmerkingen:

Kitty zei

Weer hele leuke pagina's Wiebine. Leuke opdracht ook die tweede, knap bedacht van de opdrachtgever en het prikkelt je wel om je creatieve brein aan het werk te zetten.

Anneke zei

Mooi allebei!