woensdag 25 juni 2008

Ik ben getagd !!!

Ik ben getagd door Ellen, bedankt Ellen, dus nu mijn beurt om 5 vragen te beantwoorden en dan aan 5 anderen door te geven.

1. 10 geleden.
Is onze jongste zoon Rowan geboren en ben ik na 12,5 jaar in de Makelaardij te hebben gewerkt overgestapt naar de VSB bank in Dronrijp.
2. vijf dingen die ik vandaag moet doen. (de dag dat je ze invult)
1. Eigenlijk moet de keuken schoon en moet ik stofzuigen, maar daar heb ik geen zin in.
2. Vanmiddag met Sander naar gitaarles
3. Met Rowan naar de bank, dan mag hij z’n spaarpot legen en krijgt hij een cadeautje (hij was vorige week jarig)
4. Vanavond naar de Musical kijken op de basisschool. Het is vandaag de laatste schooldag voor beiden, maar voor Sander is het helemaal speciaal. Hij gaat straks naar het voortgezet onderwijs. Vanavond is de afscheidsavond en mogen ze eindelijk de musical opvoeren, waar ze al zo lang voor aan het oefenen zijn.
5. Ik hoop nog wat te kunnen scrappen vandaag.
3. Wat lust ik graag
Chocolade vind ik heerlijk en een broodje Ba Pao gaat er ook altijd in..
4. Wat zou ik doen als ik miljonair was…
Ik zou direkt m’n baan opzeggen en een scrapwinkeltje gaan openen en lekker met het gezin op vakantie gaan. Natuurlijk wordt er ook aan de andere familie gedacht. Verhuizen doen we niet, daar hebben we het al eens over gehad, de kinderen willen absoluut hier niet weg.
5. Plaatsen waar ik eerder heb gewoond;
Ik ben geboren in Leeuwarden en heb daar later ook samengewoond met Gerrit in een bovenwoning midden in het centrum. Toen we gingen trouwen hebben we een vrijstaand huis laten bouwen in Hallum, daar wonen we nog steeds.
en nu mijn beurt om een aantal anderen te taggen;
Wendy
Tammietam
Bea
Nic

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi wiebine.. deze heb ik al een keer ingevuld.. zie hier ;)
http://tammiescrapt.web-log.nl/tammietam_scrapt/2008/06/getagged.html
dank je wel voor me nogmaals te taggen ;) xx Tamara

Anoniem zei

Ga m`n best doen !

Je@net zei

Bedankt voor het taggen!! Zal 'm bij m'n volgende blogberichtje ook neerzetten!