zondag 19 oktober 2008

Fab 5 bij 2sketches4you

Wauw !! zijn we het weekend heerlijk weggeweest, kom ik erachter dat ik met de onderstaande kaart behoor bij de Fab 5 !! ben d'r helemaal stil van. Super leuk !! Ik had nog wat vragen gekregen over het maken van de bloem die ik heb gebruikt, dus dat zal ik hier nog even uitleggen.
Ik heb met m'n Coluzzle-mal verschillende rondjes uitgesneden. De grootste van dessinpapier, dan één kleiner van gewoon een velletje papier uit een oud boekje, daarna weer één kleiner van dessinpapier en daarna weer één uit het oude boekje, als laatste nog één uit dessinpapier. Deze maak je aan elkaar vast d.m.v. een nietje. Nu knip je in tot bijna het midden en gaat de blaadjes wat losvouwen. Je beinkt de randjes met distresseinkt en klaar is je bloem.

4 opmerkingen:

Chantal zei

Super Wiebine gefeliciteerd met de FAB 5. Lijkt me echt heel leuk om mee te maken.

Anoniem zei

ik had het kaartje nog geeneens gezien volgends mij maar hij is zker prachtig en dus zeker verdient!! xx Tamara

Je@net zei

Gefeliciteerd joh, hartstikke goed van je!!

Monique zei

had het nog niet eerder gezien. gefeliciteerd hoor.