zondag 4 april 2010

kwartaalchallenge 2 Juni lift/sketch

Op het forum van de Scrapotheek doe ik mee met de kwartaalchallenge 2. Marjolein geeft voor iedere maand een aantal uitdagingen en voor iedere uitdaging die je maakt krijg je een punt. Zo nu en dan komen er speciale uitdagingen tussendoor, hier kun je ook punten voor krijgen. Diegene die aan het eind de meeste punten heeft, heeft gewonnen. Ik heb de vorige kwartaalchallenge wel gevolgd en vond het zo leuk, dat ik deze keer graag mee wil doen. Zo kom je nog eens op hele andere ideeën.
Dit is de challenge van juni; maak een kaart aan de hand van deze sketch;

Ik heb deze kaart ervan gemaakt. Het papier is van Basic Grey - Marrakech, verder heb ik nestabilities Labels One gebruikt. De tekststempel is van Artemio en de inkt die ik heb gebruikt is; Stazon - Teal Blue. Voor de bloemen heb ik een stans voor de Cuttlebug gebruikt, vilt, gaas (van de Wibra) en een charm in het midden voor het hartje. De blaadjes zijn van een takje geknipt die ik ooit bij de Xenos heb gekocht.


3 opmerkingen:

Lenet zei

oo mooi Wiebine!!

Boukje zei

Mooi kaartje! Leuke tip om bloemen van het gaas te maken!
Groetjes Boukje.

Dora zei

Een schitterende kaart!