woensdag 2 juni 2010

Pietje precies !


Vanochtend zijn Boukje en Tynke bij mij geweest om gezellig te croppen. We hebben zelfs van Boukje een 'workshopje' bloemetjes maken gedaan. Erg gezellig was het weer.
Deze layout had ik al lichtelijk voorbereid afgelopen week (ik hoefde hem alleen nog maar op te plakken) Het zijn foto's van Rowan die van zijn gespaarde geld een bouwpakket heeft gekocht van Star Wars die hij heel precies in elkaar aan het zetten is. Het papier is van Kaisercraft, de pons die ik heb gebruikt is van Martha Stewart, de wieletjes heb ik met de Sil gesneden en gekleurd met distress inkt. De titel heb ik ook gesneden met de Silhouette en ik heb er zelfs een mat achter gekregen. Eindelijk gelukt dankzij de site van Creabest, daar staat zo'n duidelijke uitleg.

5 opmerkingen:

Boukje zei

Ik heb 'm in het echt gezien, mooi is ie! Mooi die oranje accenten! Bedankt voor je uitleg van de schaduwletters met de Silhouette!
Groetjes Boukje.

Peter's Planner blog zei

Hoi Wiebine leuke layouts maak je ik ben volger geworden hoor bij jou blog kom vaker langs om al je layouts te bewonderen.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Dora zei

Echt gaaf, ik vind m ook speels, heel leuk zo!

Klaske zei

Lekkere stoere LO Wiebine. Jammer dat ik er niet bij kon zijn woensdag (dat werk ook altijd ;-) ).

Chantal zei

Hij is weer leuk Wiebine, wat is hij ingespannen bezig zeg met zijn bouwpakket. Het zal vast wel mooi geworden zijn.