zondag 14 november 2010

Gister naar de Kreadoe geweest


Gister met Marian naar de Kreadoe in Utrecht geweest. Heerlijk zeg, zoveel winkels bijelkaar. Helaas heb ik Creabest uit Ommen gemist (ze hadden een grote stand en nog loop ik ze voorbij blijkbaar, balen) maar goed. Volgens jaar (als ik weer ga) toch maar even een plattegrond uitdraaien. Ik ben Charlotte tegengekomen bij Scrapdelight en Eline en haar moeder. Annemiek van Dolls, Monique en Maaike van het Scrapotheekforum en nog een paar. Zeker weer voor herhaling vatbaar. De vorige keer bij de Scrap- en kaartendagen in Zwolle had ik de superleuke winkel Ludiec ook al gezien met al haar prachtige stempels en haar geheel eigen stijl. Toen heb ik de supergrote klos draad laten liggen, maar die heb ik nu toch maar meegenomen (heb ik voor mijn hele verdere leventje touw genoeg volgens mij) nog een mooie stempel daar gekocht en twee kleurtjes inkt. Het knoopstempeltje waar ze mee aan het demonstreren waren, was helaas uitverkocht, maar die ga ik via de online winkel nog even bestellen.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuke spullen allemaal! Dus je hebt ook al zo'n grote klos gekocht. Ach, touw heb je nog te weinig, toch?

Heidie zei

wat een leuke spullen heb je gekocht. heel veel plezier er mee.

groetjes Heidie

Marian zei

ohh...ik ben toch een beetje jaloers op die enorme klos hoor..Ik zag hem wel ergens op een tafel liggen,maar ik dacht bij mezelf dat ze die zelf zouden gebruiken..haha.Oh, en die stempel is op zo'n soft blok,geloof ik..Mooiiii

Kitty zei

Er zit een mooi glansje op dat touw en de vogeltjes zijn helemaal schattig!