maandag 28 mei 2012

A van Aquarium voor het ABC-boek van Sander

Dit keer heb ik de A van Aquarium gemaakt. Toen mijn moeder is overleden hebben alle kinderen wat geld gekregen, niet veel, maar genoeg om voor Sander een aquarium te kopen. Het was een kleine, een 60 liter bak, maar hij liet ons wel zien dat hij het geweldig leuk vond om te doen. Daarom hebben we vorig jaar besloten om een groter aquarium voor hem te kopen. Alles wat erin zit heeft hij zelf betaald en hij heeft het er maar druk mee. Een heel schema heeft hij op z'n computer staan. Welke vissen zijn erin gekomen en wanneer, wanneer heeft hij de planten erin gedaan, wat zijn de waardes en iedere twee weken wordt een gedeelte van het water ververst. Een heel gedoe, maar het resultaat mag er zijn. binnenkort gaat hij nog wat andere vissen kopen, maar dat moet allemaal rustig aan zei hij.... dus we wachten af. De foto heb ik gemaakt toen hij op een vrijdagmiddag weer eens met z'n aquarium bezig was. Ik heb de opdracht van het Millies forum erin verwerkt; STU, de S van ster, T van touw en U van uurwerk. Het idee van het touw heb op Mettes blog gezien. Bedankt weer voor het kijken !! en tot de volgende keer.

5 opmerkingen:

Ria zei

Het is een super leuke stoere bladzijde voor zijn boek, super gedaan !!!

groetjes Ria

Boukje zei

Mooie bladzijde geworden, leuk het verhaal erbij! Dat touw is leuk gedaan zeg!
Groetjes Boukje.

Kitty zei

Wat een leuke pagina voor zijn boekje Wiebine! En dat touwraamwerkje ziet er gaaf uit!

dithny zei

prachtig wiebine!!!!!!!!!erg leuk gemaakt dat raamwerkje.

Gea zei

hoi Wiebine,
Via via kwam ik op je blog terecht, als ik mij niet vergis heb ik vorige week nog een tas vol spullen bij je gekocht bij Jacobi :-)
Je maakt mooie dingen!
Groetjes Gea