vrijdag 4 januari 2013

Creative Jump Start 2013 !!

Vorig jaar heb ik dit ook gevolgd en dat vond ik zo leuk, dat ik dit jaar weer meedoe !! Het kost je niets, je meldt je gewoon aan; hier. Nu krijg je iedere dag een mail met een wachtwoord, zodat je door kunt linken naar een YouTube filmpje van één van de teachers die je een geweldige techniek laten zien. Zo leuk om te zien en je krijgt er zoveel inspiratie van....

Het is mijn bedoeling om bij iedere dag ook een kaart o.i.d. te maken met hierop de techniek verwerkt, maar ik ben al 3 dagen achter, dus hopelijk gaat het allemaal lukken.

2 opmerkingen:

Alida zei

heel herkenbaar, ik had me ook aangemeld, maar ik loop ook al gigantisch achter, ik sla ze nu op en dan doe ik het gewoon op mijn tijd. Maar het lijkt me wel erg leuk om te doen.

Els zei

Dat gaat mij ook niet lukken Wiebine om elke dag een kaart te maken, maar ik wens je heel veel succes hiermee.
Groetjes en fijn weekeinde, Els