dinsdag 10 september 2013

Doe je mee met de layout challenge van Scrapplezier ??

Op het blog van Scrapplezier is de layout challenge weer geplaatst. Dit keer heb je 2 maanden de tijd om je layout te plaatsen. Het is een superleuke sketch dit keer. Ik mocht als gast DT-er ook één maken en die staat vandaag op het blog.
Dit is de sketch;
en dit is mijn uitvoering;
met foto's van mezelf en het mooie papier van Kaiserkraft.Heb je ook zin om mee te doen ? ga dan snel even kijken bij Scrapplezier !!

bedankt voor het kijken,
groetjes,
Wiebine

6 opmerkingen:

Els zei

Wat een mooi lootje heb je van deze sketch gemaakt.
Dat gaat mij niet lukken, want hij lijkt mij erg moeilijk.
Groetjes, Els

Alida zei

erg leuk gemaakt Wiebine, leuk met die gekartelde randjes, leuk om op die manier foto's uit je jeugd te verwerken.

Chantal zei

Wat een leuk lootje zo met die oude foto's, geweldig leuk om "kleine" Wiebine te zien.

Boukje zei

Mooi geworden, wat leuk die foto's van jou van vroeger! Goed aan de sketch gehouden!
Groetjes Boukje.

Unknown zei

What a fabulous layout! Great use of those sweet black and white photos, I really love it!!

Jenneke zei

Wat een schattige foto's, Wiebine!
En wat een mooie layout heb je gemaakt!
Dankjewel voor je leuke reacties op mijn blog, echt heel fijn om te lezen!

XXXJenneke