donderdag 10 oktober 2013

de F van Flan voor het ABC boekje van Sander

Eindelijk weer eens een bladzijde in het ABC boekje van Sander gemaakt. Ik ben met dit boekje begonnen toen hij 16 was, het was de bedoeling om in het jaar dat hij 16 werd het boekje af te krijgen. Eind januari wordt hij 18 ! dus het wordt tijd dat ik eens wat bladzijden ga maken, dus hier is er weer één.

De F van Flan.

De laatste jaren gaan we altijd op vakantie naar Zuid Frankrijk en daar hebben ze zulke overheerlijke gebakjes, maar het lekkerste gebakje vind Sander is; Flan. Het proeft als een soort vla met een geflambeerde bovenkant, heerlijk ! dus als we op vakantie in Zuid Frankrijk zijn, dan nemen we het er lekker van !

De tekst heb ik met de sketchpennen van de silhouette gemaakt. Helaas is de tekst er niet helemaal duidelijk op gekomen (wel 2x laten schrijven) maar op de foto krijg ik het er niet zo goed op. De tekst-pijl heb ik ook met de silhouette gesneden. Ik ben blij dat ik hem weer wat vaker gebruik.

Wanneer je de andere letters uit het boekje wilt bekijken, moet je even in de zijbalk klikken op ABC boekje van Sander. Dan krijg je ze allemaal onder elkaar (niet op alfabetische volgorde)



groetjes,
Wiebine

4 opmerkingen:

Boukje zei

Ziet er leuk uit die tekst, zo heb je nog meer mogelijkheden met je Silhouette! En lekker zo'n gebakje!
Groetjes Boukje.

Alida zei

leuk dat je weer een pagina hebt gemaakt en elke keer als ik bij jou dan weer de silhouette zie denk ik oh die ga ik ook gauw gebruiken, leuk die pijl en die tekst.

Annemarie zei

Heel erg leuk gemaakt, wat bijzonder dat je zo'n boekje maakt!
Groeten Annemarie

Kitty zei

Leuk dat je weer een pagna hebt gedaan, het ziet er geweldig uit. Van die flan krijg ik het water in de mond, en ik ga nooit naar Frankrijk op vakantie, hahaha.