woensdag 21 mei 2014

Leuke sketch bij CAS on Sunday

 
Op het CAS on Sunday challenge blog is een hele leuke sketch deze keer de uitdaging.

                                 
Dit is de mijne geworden;


Het is de bedoeling dat je een clean & simple kaartje maakt. Volgens mij wel aardig gelukt. Het papier is van Jillibean Soup-Summer Squash Soup. De bloemen heb ik geponst en de bloemenbrads heb ik ooit eens gekocht, geen idee van welk merk, maar ik vond ze er wel goed bij passen. De vinyl letters zijn van American Crafts, Poolside.
Ik heb wederom mijn naaimachine weer even gebruikt.

groetjes,
Wiebine
 
 



4 opmerkingen:

Jeanette zei

Wat een vrolijke kaart! Leuk de rand die je met de naaimachine hebt gemaakt. Succes met de challenge.

Groetjes Jeanette

Els zei

Je gaat goed Wiebine en wat een leuke kaart met dit papier.
Lekker vrolijk ook.

Brendaxx zei

Heel mooi kaartje en wat leuke papiertjes, zo lekker vrolijk!

anja curvers zei

Gaaf kaartje hoor word ik vrolijk van. Leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.