zaterdag 8 november 2014

de U van 'uit elkaar en weer in elkaar.....'

Joehoe.... ik heb weer een pagina af van het ABC boekje van Sander en ik ben er blij mee. Sander heeft in de zomervakantie z'n scooter helemaal uit elkaar moeten halen, want iets in het motorblok was stuk, ik had echt geen idee of dit ooit nog goed zou komen, maar hij heeft hem weer helemaal in elkaar gezet en hij loopt weer als een tierelier ! 'k vind het zo knap van hem.

Ik heb hier natuurlijk foto's van gemaakt en deze layout voor z'n boekje gemaakt.

 
Ik moet nu nog 5 pagina's; de I van ik, J (weet ik nog niet), de L (weet ik ook nog niet)
de O van OV chip, de X van mrs. X (een briefje van mij aan Sander)
 
bedankt voor het kijken en de leuke berichtjes altijd,
fijn weekend nog,
Wiebine

2 opmerkingen:

Boukje zei

Mooie bladzijde weer, heerlijk dat ze zo bezig kunnen zijn en knap dat het dan ook nog weer werkt~:)
Groetjes Boukje.

Thamar, zei

Nou deze ziet er weer gelukt uit. Wat een erg leuk idee om te maken.
Dit ga ik zeker ook een x maken.
Fijn weekend Thamar