zondag 17 juli 2016

een layout van Parijs en wat kaarten gemaakt

Op mijn verjaardag zijn we in Parijs geweest en daar is deze foto gemaakt. Dit weekend eindelijk een layout ermee gemaakt. Vorig jaar mijn laatste layout gemaakt, dus het werd wel weer eens tijd.
 
 
Nog een kaartje gemaakt voor mijn broer (die stempel van die monstertjes vind ik toch wel erg leuk, misschien toch maar eens aanschaffen) de stempel met die rondjes heb ik net nieuw aangeschaft, hij is van Carabelle Studio.
Deze kaart heb ik tijdens de crop bij Annemieke in Almere gemaakt. De stempels zijn geleend van Ria, maar ik heb zelf nu ook zo'n stempel aangeschaft. De tekststempel is ook van Ria, toch nog eens vragen van welk merk ze zijn, hij is toch wel erg leuk.
 
en nog een kaart gemaakt voor een scrapvriendin die net een babymeisje heeft gekregen. Een hele nieuwe techniek met een molotow stift. Erg leuk om te doen, nu maar eens oefenen op het schrijven.
Heel iets anders dan ik normaal maak, maar ik ben er wel blij mee.
 
Bedankt weer voor het kijken,
groetjes en geniet deze week van het mooie weer !
Wiebine
 
 


1 opmerking:

Margot zei

Mooi Wiebine! Je hebt de smaak te pakken, het geboortekaartje is mijn favoriet!