dinsdag 23 april 2019

Wheek, wheek, wheek

Alweer een hele tijd geleden dat ik hier iets heb laten zien, maar ik ben wel bezig geweest, zoals jullie hieronder kunnen zien. Dit keer heb ik een minialbum gemaakt voor het vriendinnetje van Rowan. Ze heeft al een aantal jaar een grote liefde voor haar cavia's en daar gaat dit boekje over.
 
Het papier dat ik heb gebruikt is van Marianne Design - Do what you love (zwart/wit) en Studio light Create Happiness nr. 112. De basis is gemaakt van kraft en het zwart/wit papier de rest heb ik met het andere blokje gemaakt. Hieronder staan een aantal foto's van de binnenkant en ik heb een filmpje gemaakt van het hele boekje.
 
 






 
 
Veel plezier!

2 opmerkingen:

Kitty zei

O, wauw, wat een supergaaf boekje! Zo veel flapjes en vakjes, wat kun je daar veel ik kwijt! Het Marianneblokje is er perfect voor he?

Jeanette zei

Wat een prachtig boekje heb je gemaakt!