maandag 25 november 2019

Een super leuk scrapweekend gehad in Garderen

Twee weken geleden heb ik een ontzettend leuk scrapweekend gehad met 9 scrapvriendinnen. We hebben een huisje gehuurd in Garderen, een prachtige omgeving en konden van vrijdag tot maandag heerlijk relaxt aan de scrap.

Ik heb mijn album afgemaakt naar een voorbeeld (binding) van Willy Duit.








Werkwijze; het zijn A5 enveloppen die ik in een teiltje met rooibos-thee heb gelegd, zo verkleuren ze mooi. Hierna de enveloppen beplakt met postzegels, tissuepapier, kaartjes, theezakjes etc. hier overheen een laagje gesso gedaan. Wat achtergrond stempels geplaatst en daarna de foto's erop geplakt. Nog wat versiert met hartjes washitape.

Het takje voorop komt uit de tuin van ons vakantiehuis. Ik heb hem geverfd en met een stukje touw aan de enveloppen vastgemaakt. Speciale binding uitgelegd door Willy Duit.

Ook heb ik nog een art journal in mijn zelfgemaakte album gemaakt.

 
en nog een voorzichtig beginnetje gemaakt met een gezicht....
 
groetjes,
Wiebine

1 opmerking:

Corry zei

Wat heb je dit mooi gemaakt
Ik heb een vraag , ik heb een nieuwe blog moeten maken , ik kan mijn oude blog niet meer delen op Facebook , deze vind het aanstootgevend, πŸ™ˆ, ik volg jou al een hele tijd en jij mij ook volgens mij, zou jij mijn nieuwe blog ook weer willen volgen?
Mijn blog heet corryscardandcrations
Lieve groetjes Corry