zondag 17 mei 2020

Challenge #3 Willy Duit, Bewust & Gewoon Doen

Omdat Willy nu geen workshops live kan geven vanwege de Corona-crisis, geeft ze op haar facebook site Bewust & Gewoon Doen iedere maand een challenge. Ik had de 1e 2 niet gezien, maar zag deze voorbij komen en ik werd direct getrokken door de 1e foto.
Via pb kon je doorgeven welke foto je had gekozen en daarvoor kreeg je dan de opdracht.

Schrijf 10 woorden op die bij je op komen als je naar de foto kijkt. Ik kreeg bij de foto een angstig, umheimlich gevoel, maar ging toch door. Bij deze woorden moest je plaatjes uit een tijdschrift zoeken en hiermee een art journal maken. 

Aan de linkerkant van mijn art journal laat ik het gevoel zien dat ik bij de foto krijg, angst, ik voel me alleen en ik ga daarna naar rechts om vooruit te kijken met behulp van de natuur. Ik merk namelijk dat ik, vooral nu ik al een hele tijd thuis aan het werk ben, heel veel mooie momenten haal uit de natuur. De vogeltjes in onze tuin bij het water ornament, het nestje merels dat net is uitgevlogen. 



uiteindelijk ben ik blij met het resultaat.
Bedankt Willy voor de challenge!

Geen opmerkingen: