vrijdag 10 juli 2020

1 jarig jubileum van de Dutch Art Journaling Group of facebook


 Dit weekend vieren we het 1 jarig jubileum van de Dutch Art Journaling Group op facebook. Om dit te vieren is er gevraagd om een art journal te maken. Me niet echt aan de opdracht gehouden, ik heb een quote gebruikt die ik wel goed erbij vond horen. Het collage papier van Dina Wakley gebruikt en de zwarte pen was leuk bedacht (brushpen) van Edding, maar hij is niet watervast helaas, ik veegde hem helemaal weg, dus er toch maar overheen gegaan met mijn Posca pen.


opdracht; Maak een art journal pagina met in ieder geval tekst, waarin je vertelt hoe jij persoonlijk de art journal groep ervaart. Bv. hoe zit het met je inspiratie, je leermomenten, dat soort dingen.






Dit weekend is het weer zo ver. Er worden 26 workshops gratis gegeven door verschillende artiesten op de website van Art is Magic.


Vorig jaar ook meegedaan. De filmpjes zijn alleen dit weekend te bekijken. Je moet je even aanmelden maar dan krijg je een wachtwoord en kun je het hele weekend meedoen. Echt een aanrader hoor!

Fijn weekend!


1 opmerking:

Kitty zei

Ik heb het al op verschillende plekken gezegd: het is een geweldige pagina geworden. Niemand weet of ziet trouwens wat er allemaal 'mis' is gegaan he, dat weet alleen jij. En tekst is tekst, of het nou een quote is of iets van jezelf... écht gaaf!