zondag 13 december 2009

kerstkaartje gemaakt


Heerlijk bezig geweest met m'n nieuwe stempel en zwarte embossingpoeder. Eerst de stempel (inkadinkado)met versamark op de tag gestempeld, daarna met zwarte embossing poeder van Ranger eroverheen, even verwarmd en klaar. Daarna een mask gemaakt van de stempel en bovenop de stempelafdruk geplakt (tijdelijk) daarna met Dabber Pearl en een swirlstempel eroverheen gegaan. Dit laten drogen en daarna met distress ink hem verder lekker een kleurtje geven. Daarna haal je de mask eraf en is het hoofd dus blank gebleven. De tag bevestigd met blauwe nietjes op de kaart (het papier is van Graphic 45) rechts naast de tag kun je nog net een stukje band zien (dat is band dat ze in de bouw gebruiken tussen twee gipsplaten in) dit band heb ik blauw gemaakt met inkt. Ik had een stukje van Boukje gekregen. Nog even een tekst erop gemaakt met gouden embossingpoeder en klaar is ie...

3 opmerkingen:

Boukje zei

Hé leuk dat je weer met de Distress technieken van Tim Holz aan de gang bent geweest. Leuk dat gipsband erachter, geeft leuk effect hè?
Groetjes Boukje.

Marjolijn van Elsberg zei

Wow wat mooi Wiebine, dat is toch leuk he, dat geklieder met al die leuke materialen. Ik doe dat de laatste tijd veel te weing. Moet dat toch ook weer eens uit de kast halen. Prachtige stempel ook.

Groetjes Marjolijn.

Unknown zei

Zo zeg, 12 kleuren inkt! Ik heb er nog maar 7.
De bloem op de kaart is een stans, maar ik weet niet welke want ze zaten in de cardkit. Ik wil het wel even voor je navragen als je dat wilt.
Fijn weekend,
Loes