zaterdag 20 november 2010

Mannen ATC's

Ik heb op het SA Forum meegedaan met de Mannen ATC swap en ik heb mooie ATC's teruggekregen ? Dit zijn ze, van links naar rechts (boven) van Alida, Corrie, Margot (op de ATC staat als tekst; One penny for your Thoughts)
Onder; van links naar rechts zijn van: Elvy , Yvon van Heugten, Yvonne Koops

Deze ATC's heb ik zelf gemaakt;


Van beide heb ik dus een serie van 3 gemaakt, maar ik ben helemaal vergeten om van alle ATC's een foto te maken.
Ik vond het ontzettend leuk om te doen en ga het zeker nog eens doen. Je krijgt zulke mooie kunstwerkjes terug.

7 opmerkingen:

Dora zei

Ik vind ze wel heel gaaf!

Kitty zei

leuke atc-tjes heb je gekregen en die je gemaakt hebt zijn ook super!

Simone zei

Gaaf gedaan je ATC's!

xxx Myra xxx zei

super zeg!!!

Jetty zei

mooi Wiebine.

Klaske zei

gave ATC's van Robbie... helemaal super!

Anneke Wijers zei

Mooi hoor, die ATC's.
Je krijgt er idd wat voor terug.
Die van Robbie zijn ook super!