vrijdag 26 november 2010

Zojuist in The Voice of Holland - Take that met Robbie !!

Ik kan er niets aan doen, ik zet anders nooit iets anders dan scrap op mijn weblog, maar dit was zo gaaf !! Take that in the Voice of Holland ! ik ben geen fan van Take That, maar Robbie Williams vind ik geweldig. In 2006 ben ik naar een concert van hem geweest in de Arena en dat was zo super goed ! en vanavond dan in the Voice, wat een heerlijke pretoogjes had hij weer ! Misschien toch maar een kaart scoren voor 18 juli in de Arena ?
Luister maar even mee;

5 opmerkingen:

Judith zei

o, balen, gemist........... )-:
het liedje klinkt in ieder geval weer op en top Robbie (-:
groetjes,
Judith

Brigitta zei

Ik heb ook enorm genoten van dat optreden en het is duidelijk hoor, Robbie is en blijft de voorman van die band. Hij heeft de x-factor (oh was dat niet een ander programma? haha)

Kitty zei

Ik heb het gezien, ik vond ze super!

Klaske zei

hmmm, heb ik dat weer gemist (kijk niet naar the voice en overige talentenshows)... maareh, TT is toch wel jeugdsentiment hoor... nieuwe album is ook super, net zoals dat duet tussen Robbie en Gary (shame). Robbie rules!

Marian zei

oehhh..jaaa,inderdaad,die guitige kop van Robbie...Ik heb ook niks met Take That,maar als Robbie er bij is, moet je gewoon wel kijken...(vond trouwens die broek van hem wel vreselijk,hihi)
groetjes,Marian