vrijdag 20 april 2012

Eindelijk zelf weer eens wat gedaan !!

Afgelopen woensdag bij Oeneke geweest en samen met nog een aantal dames de hele dag heerlijk aan het croppen geweest. Onderstaande kaart had ik al zo'n beetje klaar liggen, alleen nog even vastplakken (dan had ik in ieder geval iets gedaan, want ik ben nooit zo productief tijdens zo'n dag).
Het papier is van Bo Bunny Alora collection. Heerlijk fris !! Het 2e kaartje heb ik gemaakt met distress inkt (peeled paint, dusty concord en spiced marmalade) de zwarte stempel heb ik van Yvon overgekocht en wou hem nu toch eindelijk eens gebruiken. Zo heb ik mijn eigen achtergrond gemaakt. Stansejs van Marianne Design gebruikt en de letterstans heb ik geleend van Diana (nog heel erg bedankt) ik heb hem direct bij Liselore Design besteld Alphabet Die Inside Out van Tim Holtz. Misschien is de kaart wel wat donker geworden, maar ik houd gewoon van deze kleuren.
Mijn 3e kaart heb ik gemaakt met een ander blokje van Bo Bunny - Country Garden Ondergrond is van kraft (mijn favoriet) en de titel heb ik er met witte embossingpoeder opgemaakt, De stempel heb ik al heel lang, maar ik gebruik hem nooit, moet ik toch maar eens wat vaker doen. Eigenlijk een hele simpele kaart, maar wel leuk met de randponsen vind ik. Een lintje van de Action en de vlinders (even met distress bewerkt) komen bij de Xenos vandaan.
Het was een ontzettend leuke dag en zoals jullie kunnen zien ben ik ook nog zeer produktief geweest. Ook ben ik tijdens de crop nog begonnen met een serie ATC's, maar daar ben ik nog niet helemaal blij mee, dus die komen nog voorbij. Bedankt weer voor het kijken en de leuke reacties,

7 opmerkingen:

Boukje zei

Nu staat ie er wel! Mooie kaartjes, goeie productie voor zo'n dagje! Mooi de vlindertjes en de randpons bij de onderste!
Groetjes Boukje.

Oeneke zei

Ik heb ze ook in het echt gezien, ze zijn prachtig. De oranje kaart vind ik helemaal super.
groetjes Oeneke

Annette zei

Hoi Hoi. Jammer dat je te laat was,maar ik kom toch even op je blog kijken hoor. Ikzelf was de laatste zo te zien dan.
Ik vind het een gaaf kaartje! Mooie achtergrond!
xoxo Annette

Lin zei

Ze zijn leuk Wiebine! Vind de onderste het mooist met die vlindertjes zo

Brendaxx zei

Jij bent lekker produktief geweest!! Mooie kaartjes Wiebine! Die van mij zijn ook af &inmiddels al verstuurd:)
Groetjes en fijne dag nog,
Brenda

José zei

Jammer dat je te laat was met je inzending voor het liftchallengeblog. Mooie kaarten heb je gemaakt zeg, top!
Groetjes, Jose

Linda zei

Wat jammer zeg dat je te laat was met inzenden bij het lift challenge blog. Gave achtergrond! Ik kon deze challenge blog helemaal niet eens. Kwam het bij toeval tegen, en dat vind ik ook hartstikke jammer, ik had ook wel graag mee willen doen :(
Maar ja, volgende keer beter :)