donderdag 12 april 2012

ja, ja, en weer een jaartje ouder !

Afgelopen 1e Paasdag was het mijn verjaardag en ik ben heerlijk verwend. Van het Millies-forum heb ik allemaal zelfgemaakte kaarten gekregen die ik pas op de dag zelf mocht openmaken. Dat viel niet mee hoor, ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd namelijk.

De kaarten zijn van links naar rechts van;
Sandra, Ria en Heidie
Renate, Sylvia en Susan
Dithny en een mooie uitschuifbare kaart van Alexandra
en de onderste twee zijn van Kitty (heeft 'mijn' toiletpapier techniek gebruikt) en Annelies.

Deze kaarten zijn van Dorine en Wanda !!

Ieder jaar weer een feestje om zulke mooie kaarten te krijgen, heel erg bedankt allemaal.

Op dit moment ben ik niet zo scrapperig, al zou het gemakkelijk kunnen. Er is nogal wat gebeurt in mijn wereldje. Tijdens de skivakantie ben ik gevallen en heb ik mijn kniebanden verrekt. In Oostenrijk naar de Medalp geweest voor foto's en 6 weken een brace om gehad. Nu mag de brace eindelijk af en kan ik aan de opbouw gaan werken. Twee keer per week fysiotherapie waarbij we de oefeningen steeds verder gaan opvoeren. 't Duurt me te lang, maar goed, ik moet geduld hebben.

Daarnaast heb ik voor mezelf een knoop doorgehakt wat betreft mijn werk. Ik moet aan mezelf denken en ik merk dat het werk dat ik doe niet is wat ik wil en waar ik me goed bij voel. Gelukkig heb ik een andere baan gevonden per 1 mei a.s. waar ik erg blij mee ben !!

Nu bijna 4 weken vrij om even alles achter me te laten, en opnieuw te beginnen.


4 opmerkingen:

Ria zei

Wat heb je super mooie kaartjes gekregen Wiebine, en wat betreft je werk een goede beslissing, je moet plezier in je werk hebben anders gaat het niet goed met je. De Quote die er staat klopt helemaal !!!!!

lieve groetjes Ria S.

Kitty zei

Een hele berg leuke kaarten, super om ze zo bij elkaar te zien Wiebine. Met je knie komt het vast wel goed en wat je werk betreft: wat ben je een ontzettende bofkont dat je weer iets leuks gevonden hebt ;)

Brendaxx zei

Wat gezellig al die zelfgemaakte kaarten zo bijelkaar! Ik wens je een snel herstel van je knie en alvast heel veel plezier en succes in je nieuwe baan straks:)
Groetjes,Brenda

Oeneke zei

Wat een prachtige kaarten heb je gekregen, knap dat je kon wachten tot je verjaardag. Fijn dat het met je knie weer wat beter gaat.
groetjes Oeneke