zondag 6 oktober 2013

WCMD WORLD card making day !

Gister, 5 oktober, was het World Card Making Day en op verschillende forums werden allerlei activiteiten geplaatst. Ik heb aan twee activiteiten meegedaan, de onderstaande kaart was een workshop van Kitty;

en deze kaart was één van de vele opdrachten van Willeke zij is beheerder van het forum; de Scraptuin, daar worden altijd ontzettend veel activiteiten georganiseerd. De opdracht is ; maak een kaart met minimaal 10 bloemen.
Nu kan ik natuurlijk nog veel meer opdrachten gaan maken, maar ik vind het even genoeg voor vandaag. Het is prachtig weer, dus we gaan even genieten van het mooie weer nu het nog kan en ik wil daarna weer eens lekker aan de scrap !!
bedankt voor het kijken,
Wiebine
 

5 opmerkingen:

Els zei

Ontzettend leuke kaart van Kitty, maar die met de 10 bloemen mag er ook zijn.
Groot gelijk dat je even gaat genieten van het mooie weer.
Groetjes, Els

Alida zei

leuke kaartjes en totaal verschillend, ik vind die onderste persoonlijk de topper, mooi met die bloemenrand.

Boukje zei

Mooie kaarten heb je gemaakt, heel verschillend, maar allebei mooi!
Groetjes Boukje.

Annelies zei

Hele leuke kaartjes heb je gemaakt!!

Kitty zei

Ze zijn leuk geworden Wiebine!