dinsdag 11 maart 2014

Een layout gemaakt voor Linda !


Vorig weekend ben ik op Scrapweekend geweest van het SNN forum in Lemele. Het was weer ontzettend gezellig ! Een tijdje geleden hebben Linda, Jetty, Annemarie en Tynke elkaar foto's toegestuurd en hiermee moest de ander een layout maken. Ik mocht voor Linda een layout maken en heb gekozen voor een foto van haar dochter Elin.



Ik heb papier gebruikt van My Minds Eye. Linda is fan van MME en ik vond het papier qua kleur er prima bij passen. Om met deze heerlijke frisse kleuren te werken is echt super !
 
Ik ben er blij mee en ... nog belangrijker, Linda vond hem ook mooi !
 
Jetty heeft een foto van mij gekregen om een layout mee te maken en deze layout heb ik het weekend van haar gekregen en hij is prachtig geworden. Morgen maak ik er even een foto van (als het licht is) en dan zet ik hem hier neer.
 
Weer bedankt voor het kijken,
groetjes
Wiebine

4 opmerkingen:

Kitty zei

Wat een superleuke layout Wiebine!

Stampidoe@gmail.com zei

Super mooi en vrolijk Wiebine

Marjolijn van Elsberg zei

Ik zag deze bij SA Wiebine wat een superleuke lay out heb je er van gemaakt, echt super!!!!

Els zei

Super wat een pracht lootje met al die hartjes.