maandag 26 mei 2014

de Z van Zuid Frankrijk !

ja hoor, eindelijk weer een letter gemaakt voor Sander z'n boekje. Ik moet hem echt nu nodig afmaken hoor, ben begonnen toen hij 16 jaar was en nu is hij 18 ! maar het begin is er weer en ik heb het weekend alweer een foto gemaakt voor de volgende layout.

De laatste jaren gaan wij in de zomervakantie naar Zuid Frankrijk. Sander vindt dit fantastisch, het mooie weer, iedere ochtend je korte broek aan, de leuke markten waar je allerlei lekkernijen kunt krijgen en uiteraard het strand !

lekker zomers !
De sketch had ik op Pinterest gezien, alhoewel hij daar voor een 30x30 layout was, maar ik vond het zo leuk om die vierkanten te gebruiken en de naaimachine erbij te gebruiken. Hier ga ik zeker ook nog eens een grote layout mee maken.

Leuk dat je weer even kwam kijken,
groetjes,
Wiebine

5 opmerkingen:

Els zei

Het is een pracht pagina geworden Wiebine en zo leuk dat stiksel erbij.
Weer een toppertje!
Groetjes, Els

Alida zei

erg leuk, dat stikwerk komt er ook mooi uit, nog even doorzetten, maar dan heeft Sander ook een prachtig boekje.

Boukje zei

Lekker zomerse kleuren ook, mooi geworden!
Groetjes Boukje.

Brendaxx zei

Ik vind m ontzettend mooi! Lekker zomers die kleurtjes, leuk met die gestikte vakjes! Succes met de rest van het album ;)
Groetjes,Brenda

Je@net zei

Ontzettend leuk zoals je die vierkanten verwerkt hebt op de layout, Wiebine.
Gaaf lootje geworden!