zondag 22 januari 2017

Dutch Card Lovers

En weer een challenge van Dutch Card Lovers, challenge 267. Ik vond hem erg moeilijk. Eerst met papier met 3 gaten in de weer geweest, dat werd niet leuk. Na lang zoeken vond ik deze swirl, die ik echt al eeuwen in mijn la had liggen. Ooit gewonnen, maar zo niet mijn ding, maar ik vond vorm van de swirl, in de schets terugkomen, dus die heb ik gebruikt. Ik vind het combineren met het kraft wel mooi.
Ik merk trouwens dat ik het maken van een kaart met papier toch wel steeds moeilijker ga vinden, ik ben toch liever met stempels in de weer geloof ik.

Dit is de sketch waar ik het over heb.
 
en dit is de kaart de ik gemaakt heb.

weer bedankt voor het kijken en ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.
groetjes,
Wiebine

3 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een originele uitwerking met de swirl! Goed gevonden en een mooie kaart! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

ja die sketch was best lastig. Ik moest ook even denken. Maar je hebt hem goed opgelost, :) Heel leuk gedaan met de swirl.
Leuk dat je de uitdaging aangegaan ben bij de DCL. :)

anja curvers zei

Wat een leuke uitwerking van de sketch heel origineel. Leuk dat je meedoet bij DCL.