vrijdag 12 oktober 2018

Ook gemaakt tijdens hetzelfde Scrap en Kaartweekend op 6 en 7 oktober 2018

Mazina had op het Creatijdforum een opbouwkaart in 8 stappen bedacht, zo leuk om te doen.
Dit waren de 8 stappen die we in twee dagen kregen, om de 2 uur kregen we 1 opdracht.

Stap 1breng 2 kleuren inkt of verf aan als ondergrond

stap 2
maak gebruik van een mask/stencil/sjabloon

stap 3
breng waar je maar wilt vierkantjes aan

stap 4
voeg zwart òf wit toe

stap 5
voeg een afbeelding, plaatje of stempelafdrukje toe. Geen teksstempel! ik heb decoupagepapier gebruikt, vlinders

stap 6
gebruik cijfers òf letters letters (tekststempel)

stap 7

versier de rand van je werkstuk heb de rand eerst afgeplakt met stickypaper en toen met een stempel de rand gemaakt

stap 8
maak de kaart/mixed media pagina naar eigen inzicht af.

Dit is het eindresultaat;

 
Ik vond het heerlijk om te doen, bedankt Mazina voor de inspiratie!
 
Op een ander forum (de Scrapangels) had Monique allerlei kaarten opgezocht die we mochten liften. Een van de kaarten was van Anneke de Clerck van Some fiddling on the kitchen table (1 van mijn favoriete stempelaars) dus die heb ik nagemaakt.
 
Ik vond hem niet super goed gelukt, maar laat hem toch even zien;
 
Een fijn weekend en geniet nog even van het prachtige weer!
groetjes,
Wiebine
 

1 opmerking:

Kitty zei

Prachtige kaarten allebei Wiebine!