woensdag 24 oktober 2018

Scrapweekend in Lemele

😅Afgelopen weekend ben ik met Jetty meegeweest op scrapweekend. Het was weer super gezellig, met tijd voor een lach en een traan, veel inspiratie opgedaan, lekker gewandeld, de beruchte bingo weer gedaan (niets gewonnen overigens) en ook nog goed bezig geweest, wat wil je nog meer.

Dit keer was de workshop een super mooi album in de vorm van een doosje. De buitenkant heb ik helemaal klaar, alleen de pagina's moeten er nog in. Ik denk dat ik de foto's van onze fotoshoot wil gebruiken, dus die ga ik laten afdrukken en dan ga ik hem afmaken.
Ook ben ik heerlijk aan het kliederen geweest. Iedere 2 weken krijg ik een opdracht van Ellie en daarmee maken we een art journal. Eigenlijk mag ik hem nog niet laten zien, maar eh.. wie kijkt hier nou ;)
de opdrachten
1 breng verf aan en gebruik een stencil
2 laat verf naar beneden druipen (dat was wel even een dingetje, de verf wou niet druipen)
3 voeg stukken van je eigen art-werk toe ( ik heb op een vel tissuepaper, gestempeld)
 
 
 
Zondagmiddag heb ik nog een kaart gemaakt. Eerst een achtergrond gemaakt met distress inkt en templates. Hierop een vlinder gestempeld en daarna uitgeknipt. De achtergrond ook gemaakt met distress inkt en hierop gestempeld met achtergrondstempels en nog met een dop en witte verf, rondjes aangebracht. Ik ben er blij mee.
 

 
Dat was het weer voor nu! bedankt voor het kijken,
Wiebine

5 opmerkingen:

Margot zei

Prachtig Wiebine! Ik lees dat de vlinder uitgeknipt is. Dat is dus de truc, want het lijkt een geheel. met de achtergrond.

Boukje zei

Mooie dingen heb je gemaakt! De art journal opdracht moet ik ook nog maken... :)
Groetjes Boukje.

Kitty zei

Alledrie prachtig. De vlinder vind ik het allermooist, bedankt voor de uitleg.

S. zei

Wow wat een prachtige doos voor het album en ik loooovveee je vlinderkaart

Annerieke zei

Wat een mooi doosje Wiebine, ben benieuwd naar de binnenkant. Je art journal vind ik ook erg leuk, knap hoe je dat maakt. En je kaart is prachtig!