woensdag 12 april 2017

2 kaarten gemaakt met m'n nieuwe stempels van Cats on appletrees

Vanochtend moest ik een kaart maken voor Ella, het vriendinnetje van Rowan, ze is vrijdag jarig en ik weet niet of er vrijdag (Goede vrijdag) wel post bezorgd wordt, dus hij moest echt klaar. Ik had totaal geen inspiratie, maar toen kreeg ik een verjaardagskaart van Linda. Ze had een kaart gemaakt met een kader, waarop de inspiratie kwam....

Dit is de kaart die ik voor Ella heb gemaakt, het kader, de ballonnen en de cijfers zijn gemaakt met m'n gelliplate en de nieuwe kleurtjes verf die ik op mijn verjaardag heb gekregen. De stempels zijn van Cats on Appletrees. Moeilijk om ze op de juiste plek te krijgen, maar 't is me gelukt.

 
Daarna in dezelfde trent deze kaart voor een collega gemaakt. Hij is vorig weekend voor de 1e keer oom geworden, dat verdiend een kaartje toch?
 
 
leuk dat je weer even kwam kijken,
groetjes,
Wiebine

Geen opmerkingen: