zondag 2 april 2017

Voor de eerste keer naar de Art Specially

Afgelopen zaterdag voor het eerst naar de Art Specially in Nijkerk geweest. Ik wou al zolang gaan, maar telkens is het in het weekend van mijn verjaardag, maar nu was het gelukkig één week eerder, dus heb besloten om toch te gaan. Willeke van het Scraptuin-forum ging ook, in de trein, dus een kortingskaartje via Marktplaats gescoord en eindelijk naar DE stempelbeurs van het jaar en ik weet het nu al, volgend jaar ga ik weer en dan misschien wel het hele weekend.

Dit zijn de spulletjes die ik heb gekocht;
 
 
 
en dit was de goodybag die we bij binnenkomst kregen!
 
 
We zouden ook nog een workshop doen, maar nadat we bijna drie kwartier hadden staan wachten, werd er gezegd dat we niet mee mochten doen, omdat we op een rolstoelplek stonden. Nou ja, dat had ze drie kwartier eerder ook wel even kunnen zeggen, dan hadden we nog tijd gehad om een andere workshop te doen. Nou ja, dan weten we dat voor een volgende keer.
 
groetjes Wiebine
 
 

1 opmerking:

Klaske zei

Wauw Wiebine, wat ontzettend gaaf allemaal. Veel plezier met de oxides. Ik heb ze zelf ook, maar ik vind het nog best lastig. Het resultaat hangt ook heel erg van het papier af, ben ik nu al wel achter. Die Cats on Appletrees stempels zijn ook zó leuk! Balen van die drie kwartier voor niets wachten, volgende keer beter.

Groetjes