zondag 1 september 2019

kaarten met zelfgemaakte achtergrond

Net voordat ik met vakantie ging, hoorde ik op mijn werk dat mijn tijdelijke contract wordt omgezet naar een vast dienstverband. Zo blij mee, eindelijk nadat ik jaren geleden bij de bank ben gestopt, heb ik weer een vaste baan in de Woningcorporatiewereld op de afdeling verhuur.

Ik kreeg van Irene een prachtige kaart in de bus. Zo mooi, dat ik besloot om hem te liften.

Deze prachtige kaart kreeg ik van Irene;
 
en deze kaarten heb ik gemaakt;
een beetje drukker. Ik heb strookjes dessinpapier gebracht als een soort washitape en de bloemenstempels zijn van Darkroom door.

 
bij deze heb ik op de achtergrond geen gekleurde inkt gebruikt, maar een stukje gaas beinkt met distress inkt, heb houten 'scrabble' letters gebruikt en een huisje van volgens mij de Action met een sleuteltje eraan. Ook deze bloemenstempel is van Darkroom door.
 
Heerlijk om weer lekker creatief bezig te zijn.
 
Bedankt voor het kijken,
Wiebine
 

2 opmerkingen:

Kitty zei

Heerlijk dat je een vast contract gekregen hebt, gefeliciteerd! Je kaarten zijn weer juweeltjes, dat gekleurde kaasdoek moet ik onthouden, goed idee!

Brendaxx zei

Gefeliciteerd Wiebine!! En, je kaartjes vind ik prachtig!