dinsdag 10 september 2019

the Lifebook Creativity & Wellbeing Summit van Tamara Laporte

Van 16 tot 30 september organiseert Tamara Laporte the Lifebook Creativity & Wellbeing Summit. Een mixed media event met een beetje wellbeing erbij.

Ik heb me hiervoor aangemeld en in de welkomstmail stond een filmpje, een Creative warm up!

Een super leuke vrouw die Tamara en een erg duidelijk filmpje waarin je stap voor stap wordt meegenomen in het creatieve proces. Heel veel laagjes gemaakt, terwijl ik het zelf altijd vrij snel wel 'klaar ben'.

Dit zijn ongeveer de stappen die ik heb gevolgd;
- tekst/woorden schrijven die je bezig houden op dit moment
- laagje verschillende soorten papier plakken
- kleuren aanbrengen met wasco, (neo color II heb ik helaas nog niet)
- laag gesso eroverheen doen met brayer (dat maakt het 1 geheel)
- weer met wasco wat accenten aanbrengen, vooral aan de randen
- met bubble plastic en verf, stempelen, vooral ook weer aan de buitenranden
- achtergrond stempels en inkt gebruiken
- 3 cirkels aanbrengen in een bepaalde zichtlijn
- afwerken

Ik wou als thema de Herfst nemen, ook omdat dat op het forum als thema wordt gebruikt. Twee vliegen in 1 klap. Dit is mijn uitwerking;

Ben benieuwd wat de volgende opdracht is.
 
groetjes,
Wiebine

4 opmerkingen:

Rieni zei

Gaaf, echt heel mooi geworden

Sarah zei

Tof! Van zien leer je veel bij! X

Sarah zei

Tof! Van zien leer je veel bij! X

Kitty zei

Heel gaaf Wiebine!