woensdag 10 maart 2010

Break


Vanochtend gezellig aan het croppen geweest bij Marian, samen met Boukje, Loes, Marja en Tynke. Niets gedaan natuurlijk, vooral veel geklets, dus vanavond toch maar verder gegaan met m'n layout, die ik eigenlijk vanochtend al had willen maken. Als laatste vond ik dat ik in de hoeken toch iets met verf moest doen, 'k weet niet of ik dat nu wel zo geslaagd vind, maar goed, ik heb weer eens een layout gescrapt.
De ondergrond is van een vel kraftpapier en het dessinpapier is van Basic Grey - Marrakech. De sneeuwvlokken heb ik met de Sil geknipt. In het hart van de sneeuwvlok heb ik met de Perlenpen een stip gemaakt. Het plaatje naast de foto heb ik uit een oud tijdschrift van de ANWB gehaald. Ik wou als titel eigenlijk PAUZE gebruiken, maar omdat ik geen Z meer had, is het toch maar BREAK geworden.

7 opmerkingen:

Boukje zei

Mooi geworden!En de verf in de hoeken is wel geslaagd hoor! Mooi ook de cirkel!
Groetjes Boukje.

Lenet zei

Ik vind hem super geworden , die verf in de hoeken breekit het geheel een beetje. Ik vind het absoluut niet misstaan.

Dora zei

Ik vind de verf juist een super idee, staat er erg mooi bij, leuke lo! En croppen ja dat is kletsen dat heb ik ook geleerd;)

Unknown zei

Ik vind hem heel mooi! Ik vind de verf ook leuk, dat past goed bij het wintersport thema.

Kitty zei

Hartstikke leuk en goed geverfd ;)

Klaske zei

Gaaf!!! En die hoeken maken het echt af, anders was het wel heel kaal geworden...

Vind m superstoer!

Margriet Tournier zei

Leuke layout Wiebine. Je hebt een mooie scrapstijl.