woensdag 19 september 2012

kaart met knopen

Vanochtend alweer een kaart gemaakt en ik heb er nog één liggen die ik het weekend af ga maken. Ik wou eigenlijk gaan scrappen, maar zolang de kaartjes nog willen lukken, blijf ik dit maar even doen, kan ik mooi een voorraadje aanleggen.

Bij Dutch Card Lovers hebben ze deze keer de volgende uitdaging; gebruik minimaal 5 knopen, nou, bij mij is hij een beetje doorgeschoten, ik heb gewoon het hele hart van de bloem gevuld met knopen en de overgebleven gaatjes, daar heb ik nog een rondje van Perlen pen in gespoten. De ondergrond van de kaart heb ik gemaakt van Dylusion inkt en ik heb gebruik gemaakt van m'n template. De stempel links-boven en rechts-onder heb ik met wit embossingpoeder gedaan, geeft zo'n leuk effect.
Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een goede witte inkt, dus als jullie er één hebben die super werkt, dan hoor ik het graag.

Met deze kaart doe ik dus mee met de Dutch Card Lovers uitdaging.
groetjes,
Wiebine

8 opmerkingen:

Boukje zei

Mooie kleurtjes, het witte geeft een mooi effect!
Groetjes Boukje.

Cornelie zei

Ik heb h'm even dichterbij gehaald. Zo zie je de kleuren en alles heel erg goed! Prachtige warme combinatie, en de knoopjes passen perfect!Mooi gemaakt! Fijn dat je deze kaart hebt ingezonden bij DCL!

Stampidoe@gmail.com zei

Super gaaf Wiebine en och beter teveel dan te weinig knopen moet je maar denken, bedankt voor je deelname aan dcl

Je@net zei

Wat een leuk en kleurrijk kaartje, Wiebine. Heel mooi geheel geworden zo!

Els zei

Wat een prachtige kaart Wiebine en leuk dat met de templates erbij.
De knopen vind ik ook erg leuk.
Groetjes, Els

Kitty zei

Geweldig! Wat een superkleuren, LIKE! ;)

anja curvers zei

Heel apart Wiebine mooie kleuren hoor en leuk gedaan zo met die knopen. Heel erg leuk dat je meedoet bij DCL.

Angèle zei

Prachtige kleuren-achtergrond! Super mooi kaartje!