dinsdag 18 september 2012

Gefeliciteerd kaart ! (idee komt van Pinterest)

Vanochtend even lekker bezig geweest met een kaart. Het papier is van Marianne Design. Ik moet echt eens op zoek naar een stel goede stiften, ik heb nu voor de stengels/blaadjes mijn aquamarkers gebruikt, maar die vind ik niet zo mooi voor dit doel. Gewoon met een pons de bloemen uitgeponst, dessinpapier erachter en het witte papier met dik tape op het dessinpapier geplakt, geeft een beetje diepte. De tekststempel is ook van Marianne Design.




8 opmerkingen:

Inge zei

Wat een leukerd! Eenvoudig, maar erg mooi!

CreaSjouk zei

Leuk zo'n eenvoudig kaartje!
Heb ik even rondgekeken, je maakt leuke dingen!
Groetjes Sjoukje

Els zei

Een erg lief kaartje is dit en de ontvanger zal er vast heel blij mee zijn.

Judith zei

Erg leuk! Ik hou van deze stijl!

Unknown zei

wat een snoepje Wiebine!
leuk dat je ook inspiratie kan opdoen op pintrest, ik moet me daar toch ook maar eens in gaan verdiepen..

je blaadjes vind ik zelf heel mooi zo maar mocht je stiften zoeken, zou ik de Copic ciao willen adviseren, die zijn er in vele kleur schakeringen waarmee je dan heel mooi licht en donker kan kleuren!
je zou ook kunnen kiezen voor distress inkt pads dan kleur je met een aqua penseel en kan je ook mooi lichtere en donkere stukjes kleuren!

veel succes en mocht ik je kunnen helpen met je keuze(ik heb beide)
geef je maar een gil he?
xox
linn

Irm zei

een stijlvolle kaart vind ik het!
Groetjes, Irm

Anoniem zei

Pinterest is zooo verslavend! Je hebt een mooi kaartje gemaakt!
Groetjes Sylvia

Kitty zei

Leuk! Goed idee zo'n als-het-ware-omgekeerd-kaartje!