zondag 9 september 2012

Weer wat kaartjes gemaakt !

Ik heb weer wat kaartjes gemaakt om te laten zien. Allereerst één met dyslusions inkspray, embossingcreme van Viva en templates van Crafter's Workshop (ik geloof dat ik een beetje verslaafd raak aan die templates)

Zo leuk om lekker te kliederen !!

Hier zijn nog wat kaartjes, gemaakt met het papier van My Minds Eye - Lost & Found.
Deze zigzag randjes zag ik in een Frans tijdschrift en is erg gemakkelijk te maken.
Je knipt kleine vierkantjes en knipt deze schuin doormidden. Zoals de foto leg je ze dan neer (uiteraard op je werk stijf tegen elkaar aan) Erg leuk om te doen en een leuk effect geeft het ! 
eindelijk deze stempel eens gebruikt. Eerst had ik er kant en klare bloemetjes op gedaan, maar zelfgemaakt, met hetzelfde papier vond ik toch leuker.

Dithny had een kaart sketch op het forum gezet en die heb ik hiervoor gebruikt. Zo handig om een sketch bij de hand te hebben.
Dat was het weer voor deze keer !!
bedankt voor het kijken en natuurlijk vind ik een berichtje erg leuk !

10 opmerkingen:

Boukje zei

Wat heb je veel kaarten gemaakt! Lekker vrolijk en leuk ja die templates!
Groetjes Boukje.

Anoniem zei

Helel leuke kaartjes, Wiebine! Het papier is erg leuk wat je hebt gebruikt.
Groetjes Sylvia

Els zei

Wat een pracht karten heb je gemaakt en die templates zijn zo leuk. Ik wil er ook nog een paar.
Groetjes, Els

Inge zei

Wat een superleuke kaarten heb je gemaakt. Stuk voor stuk erg mooi!

Unknown zei

wat een leuke kaartjes allemaal, mooie kleurtjes en ik zou niet kunnen zeggen welke ik het leukst vind, ze zijn allemaal super!
xox
linn

Hilde zei

Die zigzag randjes zijn erg leuk, bedankt om dat te delen.
Leuke kaartjes en zelf bloemen enz... maken, is toch altijd het mooist, vind ik.
Groetjes, Hilde

Stampidoe@gmail.com zei

Wiebine, welke mal heb je gebruikt voor je onderste kaart die banner zeg maar. hele mooie kaarten

groetjes yvon

Gea zei

wauw, prachtig!
Groetjes Gea

Lin zei

ohhh had ik nu maar eerder dit berichtje gelezen :( dan had ik direct de goede template besteld. Heb m nu ook maar besteld.Dus heb ik ook allebei de kippengaastemplates :)nu nog embossingcreme.

Leuke kaartjes Wiebine!

Jetty zei

wat zijn ze prachtig Wiebine. En die vlinders wauw!