dinsdag 24 december 2013

een Kerstkaart voor Claudia (van Scrapbookzolder) en haar familie !

Claudia, van Scrapbookzolder, heeft iedereen opgeroepen een Kerstkaart naar haar toe te sturen voor 31 december. Je moet zoveel mogelijk producten op je kaart gebruiken die Scrapbookzolder in de winkel heeft staan. Laat ik nu net vorige week zaterdag bij haar een superleuke stempel hebben gekocht en een te gek blokje papier !!
Dit is de kaart die ik heb opgestuurd; ik hoop dat hij op tijd komt.
Superlieve stempel toch ?? het is een stempel van Marianne Design, Eline's owls. Ik heb de stempel afgedrukt op het prachtige papier van Studio Lights en de verschillende onderdelen uitgeknipt. Daarna de stempel gestempeld op de creme ondergrond. De tekststempel is ook van Marianne design. De grappige wiebeloogjes heb ik in Oldenburg (Duitsland) gehaald. bedankt voor het kijken,
Wiebine

2 opmerkingen:

Els zei

Super wat een schattige kaart is dit en mooi hoor die stempel.
De uiltjes zijn ook zulke schatjes.
Erg leuk Wiebine.
Fijne kerstdagen en groetjes, Els

Annemarie zei

Wat een leuke kaart Wiebine!
Ik heb de stempel inmiddels ook!
Groeten annemarie