dinsdag 24 december 2013

kaartendoosje gemaakt bij Anneke

Voor twee weken terug weer een Kerstcrop in Eext gehad bij Anneke. Wat was het weer gezellig en wat had ze weer een superleuke workshop bedacht. Een kaartenbox dit keer.
Het is een kaartenbox waarin vier lades in zijn gemaakt, ieder ook apart versiert. Anneke had de kaartenbox naar voren gedraaid, ik heb hem omhoog gedaan, zodat de lades omhoog staan. In ieder lade kun je je zelfgemaakte kaarten in doen op thema. Aan de zijkant heb ik kaarten gemaakt met de maanden van het jaar. Hierachter heb ik groene en paarse kaartjes gemaakt, waar ik de naam en adresgegevens van vrienden/familie kan zetten en uiteraard de datum waarop ze jarig zijn. Zodat ik gemakkelijk per maand kan zien voor wie ik een kaart mag maken.




Bedankt voor het kijken en ik wens jullie alvast
hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2014 !!
Wiebine

12 opmerkingen:

Unknown zei

Erg leuk geworden Wiebine!

Boukje zei

Mooi geworden! En je kaartje hieronder past er ook mooi bij! Handig je indeling met de maanden!
Groetjes Boukje.

Miranda zei

Wat is hij super leuk geworden.
Leuk en handig idee ook.
Groetjes Miranda

Jeanette zei

Heel erg mooi geworden Wiebine en het papier is super. Leuk idee de indeling van de maanden!

Groetjes Jeanette

Stampidoe@gmail.com zei

Wow dit is super gaaf geworden Wiebine,

Ook voor jullie fijne kerstdagen en ene goed 2014

Liefs Yvon

Alida zei

oh wat leuk en wat handig om te hebben, ziet er gaaf uit zeg, daar zul je een hoop plezier van hebben

Annemarie zei

Superleuk gemaakt Wiebine!!!
Groeten Annemarie

Chantal zei

Wat een leuke verjaardagsdoos. Jullie ook fijne dagen

Els zei

Wat een leuke box en ikdacht hoef niet te reageren want had ik op forum al gedaan. Maar goed dat ik hier even kijk. Erg leuk geheel hoor.

Brendaxx zei

Super geworden Wiebine!!

Ria zei

Echt super gaaf!
Groetjes, Ria

Monique CreaTijd zei

Prachtig project met een heel mooie uitvoering !